Kundeservice


Skal du have hjælp, har spørgsmål eller kommentarer, så er vores direkte nummer 41206848. Her kan du få fat i os på alle hverdage fra 9.30 til 15.30 

Fragt, forsendelse og levering


Brexit og varebestillinger fra Storbritannien


På grund af Brexit vil det midlertidigt desværre kun være muligt at lave bestillinger i vores webshop på over 135£, mens vi sideløbende arbejder på at få indhentet et nødvendig og særligt UK-VAT nummer mv. via de britiske told- og skattemyndigheder. Et momsnummer, som lovpligtigt skal anvendes ved bestillinger under 135£. Det er vi rigtig kede af, og beklager meget den ærgerlige situation.


Gratis fragt i Museumsbutikken ved køb for 1000 kr. og derover:

Når du køber for 1000 kr. eller derover, så betaler vi forsendelsen med et smil. Det er dog kun gratis så længe du bor indenfor Danmarks grænser. Der leveres dog ikke fragtfrit til Grønland og Færøerne.

Levering:

Når du har foretaget en bestilling i vores webshop, vil du modtage en ordrebekræftelse på din e-mail. Din ordre vil blive behandlet senest tre hverdage fra modtagelse. Ved levering i Danmark, har du mulighed for at vælge mellem GLS levering på adresse og GLS pakkeshop.

GLS levering på adresse:

Her bliver ordren leveret på den adresse, som du har angivet ved bestilling.

GLS pakkeshop:

Her er der mulighed for at vælge en GLS pakkeshop i nærheden af den adresse, der er angivet ved bestilling. Ordren bliver leveret til den valgte pakkeshop. Du får besked når ordren er ankommet, hvorpå den kan afhentes i pakkeshoppen. I tilfælde af travlhed hos den valgte pakkeshop kan det forekomme, at GLS er nødsaget til at levere i en anden og nærliggende pakkeshop. Det vil du få besked om, hvis det bliver tilfældet.

Forsendelse:

Den dag varerne bliver afsendt, vil du modtage en ny mail med angivelse af det trackntrace-nummer, der er på pakken. Så kan du selv følge leveringen via et link til GLS’ hjemmeside.

Leveringsadresse:

Når du bestiller og køber dine varer hos os, så skal du vide, at du med fordel kan skrive en anden leveringsadresse end din hjemmeadresse. Skriv i stedet adressen på det sted du arbejder, og modtag dine varer dér, hvor du altid er sikker på at være til stede. Du sparer tid og slipper samtidig for en masse besvær, samt den lange vej til posthuset, hvis du ikke lige er hjemme når pakken ankommer. 

Hvis varen er en gave:

I indkøbskurven kan du også vælge at få varen pakket ind som gave og sendt til gavens modtager uden ekstra omkostninger. Vi pakker dog ikke varer ind, som koster mindre end 100 kr. Er varen til en anden, sætter du et hak/flueben i boksen ved den røde tekst, som siger: " Ja tak, jeg ønsker at modtage mine varer på en anden leveringsadresse". Derefter har du mulighed for at udfylde gavemodtagerens adresse.

Del-levering:

Hvis du har bestilt flere varer, og der i blandt er en vare, hvor der er leveringstid, vil vi kontakte dig for at aftale nærmere. Hvis der er længere leveringstid på en vare, står det angivet på den enkelte vare. Hvis du ønsker dellevering, skal du oprette flere bestillinger.


Vi vil gerne høre fra dig