Bag facaden på museet - med forord af Rane Willerslev

Fra fantastiske fund til utrolige udstillinger - oplev alt det spændende, der sker på museerne.

Shhh! Lad vær med at fortælle det til nogen, men vi åbner dørene for verdens mest fantastiske museer - kun for dig!

Rejs igennem tiden for at finde et skatkammer af vidundere. Denne bog er fyldt med funklende diamanter, mægtige mammutter, sunkne skibe og specielle rumdragter.

Du vil endda lære om museumseksperterne, der passer på et væld af rigdomme fra fortiden, så de kan bevares til glæde for fremtidige generationer.

Velkommen til din helt egen private rundvisning!

ISBN: 978-87-425-1160-2
Illustrationer: Billeder og illustrationer i farver
Mål (BxHxD) i cm.: 22,3 x 28,3 x 10,4
Forfatter: Ben Francon Davies, S.I. Martin Oversat og bearbejdet af: Line Zahll & Dorte Holst