PNM vol. 13: Magister Monetae - Studies in Honour of Jørgen Steen Jensen

Jørgen Steen Jensen has chosen to retire from his post at the National Museum at the end of 2007.

It is not too much to say that an epoch is thus ceasing for the Royal Collection of Coins and Medals, where Jørgen Steen Jensen has been employed for 41 years - 21 of them as the keeper of the Collection.

The circle of contributors is international and testifies to the extraordinarily broad scholarly network of the man to whom it is dedicated.

Periode: Prehistory to Modern times
Indbinding: Hardcover
Illustrationer: Drawings and photos in b/w and colour
Mål (BxH) i cm: 21 x 30