Gøglerhistorier - Ti år med folkelige fortællinger på Frilandsmuseet

Siden 2001 har Frilandsmuseet dannet ramme om teater, hvor det jævne folks historie og jævne folks fortællinger smeltes sammen til en stor folkelig historiefortælling.
Professionelle skuespillere, dramatikere og instruktører har med stor publikumssucces skabt fantasifuld formidling, som udfordres i museets huse, gårde og landskaber. Denne forankring i historie, tradition og lokalitet har udviklet en ganske særlig oplevelse af nærvær og giver os blik for de historier, museets genstande rummer i sig.
Frilandsmuseets teater er en hyldest til alle tiders gøglere, skrønemagere og omrejsende teaterfolk. Denne bog fortæller i ord og billeder historien om teatret.

Periode: Nyere tid
Mål (BxH) i cm: 19,0 X 22,3