Sød julemus med pakke til ophæng

Nuttet julemus i filt til ophæng. Musen holder en lille gave og har en nissehue på, der gør den uimodståeligt sød. Musen kan være den perfekte makker til resten af julepynten eller bare fin på juletræet.

Musen er ofte forbundet med jul og julesange, hvor de bor på loftet eller i madkammeret. I gamle dage var madkamrene og forrådet fyldt op til jul, hvilket resulterede i at mus flygtede indenfor fra kulden til al maden. Derfor har musen altid været en aktiv gæst omkring juletid.

Varenummer: 42089
Materiale: 50% uld, 50% polyester